Pop-up Ohjattu keskusteluryhmä: Migreeni ja työkyky
Vaikuttaako migreeni työkykyysi? Oletko pohtinut keinoja työssäjaksamiseen?
Pop-up Ohjattu keskusteluryhmä toteutuu Migreeniviikolla ja on nimensä mukaisesti ainut laatuaan.
Ryhmässä kuullaan tietoa erilaisista keinoista tukea työkykyä sekä keskustella erilaisista työhyvinvointia tukevista vaihtoehdoista toisten osallistujien kanssa. Tule siis mukaan jakamaan kokemuksiasi yhdessä saman kaltaisessa tilanteessa olevien kanssa!
Mitä: Pop-up Ohjattu keskusteluryhmä, jossa aiheena työkyky.
Kenelle: Kaikille, keitä aihe koskettaa sekä kiinnostaa. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa.
Missä: Microsoft Teams videopuhelu.
Milloin: Tiistaina 9.9. klo 17.00–19.00 (sisältää pienen tauon). Ilmoittaudu mukaan viimeistään 4.9.
Mitä maksaa: Ei mitään, ryhmään osallistuminen on maksutonta.
Keskusteluryhmää on ohjaamassa Migreeniyhdistyksen kuntoutuskoordinaattori Sari Kalliomaa.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Lisätiedot ja ilmoittautumiset:
Sari Kalliomaa
Kuntoutuskoordinaattori
nimi.sukunimi@migreeni.org