Siirry sisältöön

Migreeniverkosto haluaa parantaa migreeniä sairastavien asemaa työpaikoilla – lanseeraa sertifikaatin työnantajille

“Kun työoloja kehitetään, migreenin aiheuttamat poissaolot vähenevät ja työntekijän työkyky ja -tehokkuus paranevat. Samalla migreenin aiheuttamat kustannukset työnantajille ja koko yhteiskunnalle vähenevät. Sertifikaatista on hyötyä kaikille työyhteisössä, ei pelkästään migreeniä sairastaville työntekijöille”, kommentoi Suomen Migreeniyhdistyksen toiminnanjohtaja Sirpa Hietaranta.